Szeretettel köszöntelek a Michael Schumacher klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Michael Schumacher klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Michael Schumacher klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Michael Schumacher klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Michael Schumacher klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Michael Schumacher klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Michael Schumacher klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Michael Schumacher klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Bild Zeitung értesülései szerint Michael Schumacher kedden pályára lép, ami egyben az első hivatalos tesztje is lesz a Mercedes Grand Prix versenyzőjeként. A német napilap úgy tudja, hogy a hétszeres bajnok az FIA hozzájárulásával csütörtökig Jerezben futja majd a köröket. A 41 esztendős pilóta egy GP2-es autó volánja mögött foglalhat helyet, mivel februárig a Formula-1-es teszttilalom érvényben van. A gyakorlásból nemcsak Schumi profitál, hanem a GP2-es csapatok is, ugyanis a tapasztalt versenyző a visszajelzéseivel segíti az egységes gépek fejlesztését. Schumacher a Super Nova brigád autóját vezetheti, amelynek teljesítménye kisebb (630 lóerő a Formula-1-es 750 lóerő helyett), az elektronikus segédeszközök- és a szervo hiánya miatt azonban megfelelő a gyakorlásra. A Bild szerint a német pilóta többek között arra keresi a választ, hogy fizikailag hogyan bírja a terhelést, és hogyan reagál feje, illetve a nyaka a pálya felületi egyenetlenségeire. A tavalyi Ferraris visszatérést Schuminak azért kellett lemondania, mert nem épült fel teljesen a motoros balesetéből. Orvosilag már nem tiltott a versenyzés, a 91-szeres futamgyőztes azonban biztosra akar menni.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!